LS 2013
Witaj Gościu! ( Zaloguj się | Załóż konto )
Masz problem z zalogowaniem się na swoje konto?

Jesteś w: » Landwirtschafts Simulator - Farming Simulator - Symulator Farmy » Pytania, problemy i pomoc z grą » Farming Simulator 2013 » Hodowla krów

Tagi tematu: hodowla, krow

Autor Wiadomość
Tepes

Znacznik tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013Wysłany: Czw 01 Lis, 2012 15:111 post w temacie

Witam, czy mógłby mi ktoś krok po kroku napisać jak się hoduje krowy?
Co posadzić, czym ścinać, jakie maszyny kupić?
Jestem totalnie zielony w tym temacie, chciałbym produkować mleko i obornik ale zupełnie nie wiem jak się robi paszę, jak się ścieli itp. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógłby mi wypisać w punktach co po kolei trzeba robić i jakich maszyn do tego używać.
Za pomoc mogę się odwdzięczyć w jakiś sposób.
Pozdrawiam.
Postaw piwo Zobacz profil autora tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013 Wyslij prywatna wiadomosc do tej osoby Wyslij wiadomosc email temu uzytkownikowi

Strona z modami do Ls 2013 i seria Farming Simulator
kwiatek666

Znacznik tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013Wysłany: Czw 01 Lis, 2012 19:512 post w temacie

to ja przyłącze się do pytania :)
i proszę o opis krok po kroku bez kodów na kasę i tym podobnych.
Jeśli ktoś gra na standardowych maszynach i bez oszustw związanych z kasą to prosił bym o info jak zacząć hodować krowy, Jakie maszyny są wymagane na początku, jak karmić krowy, jak uzyskiwać obornik i gnojówke itp :)
Postaw piwo Zobacz profil autora tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013 Wyslij prywatna wiadomosc do tej osoby Wyslij wiadomosc email temu uzytkownikowi

mirkosz

Znacznik tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013Wysłany: Pią 02 Lis, 2012 22:383 post w temacie