LS 2013
Witaj Gościu! ( Zaloguj się | Załóż konto )
Masz problem z zalogowaniem się na swoje konto?




Jeżeli masz problem z tym poradnikiem, kliknij tutaj i go opisz

Otwarty przez: fallout
Wto 19 Paź, 2010 15:05

Tagi tematu: farming simulator 15, ls 2011 dodatki, mape, mody do ls 15, mody do ls 2013, poradnik, symulator farmy 2013

Autor Wiadomość
fallout
jam von_D



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4490
Skąd: z brzucha mamy :)


Znacznik tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013Wysłany: Wto 19 Paź, 2010 15:031 post w temacie

Cytuj

Otóż są 2 metody, łatwiejsza, i trudniejsza:

1) Łatwy sposób (testowałem osobiście - działa //fallout)



Otóż w folderze z grą mamy katalog sdk a w nim plik sampleModMap.zip

Plik ten należy rozpakować i wrzucić w folderze sampleModMap do mods... wtedy tam sobie na spokojnie możemy wszystkie pliki podmienić z mapki od LS09 lub ewentualnie edytować oryginalną mapkę...

Sposób ten jest bezinwazyjny w grę i autorzy LS2011 właśnie tak przewidzieli dodawanie map... Nie zalecam edytowanie mapy w folderze z grą, gdyż wtedy wywala błąd CRC64 i gra się wysypuje...

A wybór mapy następuje po rozpoczęciu nowego SAVE po wybraniu stopnia trudności.

UWAGA - zauważyłem, że czasem jest problem z modem obornika i gra się wysypuje po prostu...

by: Miły

2) Bardziej skomplikowany sposób:



Prymitywny sposób ale działa.
Nie przeniesiesz upraw na tym poradniku!

Otóż przekładanie mapy polega na dołożeniu plików z naszej mapy do tej oryginalnej.

Na początku wszystkie pliki od textury budynków z twojej mapy poprzenoś do folderu maps z ls 2011.
Pamiętaj aby foldery były dokładnie tak samo czyli np. LS2009/data/maps/budynek/textura.dds to jak przenosimy do ls 2011 cały folder budynek i wklejamy do maps czyli: LS2011/data/maps/budynek/textura.dds Dojście do textury musi być takie same!

Następnie wchodzimy do tej naszej mapy z ls 09 i usuwamy następujące nazwy:
Terrain
Sun
WaterPlane
UnderwaterFog
Career Start Point
Usuń także wszystkie pliki odpowiadające za skupy - bel zboża kukurydzy, usuń teź triggery paliwa i sklep od maszyn( nie chodzi mi o budynek tylko store Place)
Jeśli tego nie usuniesz to mapka raczej się nie uruchomi.
Zapisz i wyjdź z G.E.
Wchodzisz teraz do mapy od LS2011 i usuwasz wszystko oprócz
Terrain
Sun
WaterPlane
UnderwaterFog
Career Start Point
Persp( Kamera)
I teraz w zakładce File klikasz Import i szukasz mapy od ls 2009, jak już znajdziesz klikasz na map01.i3d i czekasz aż ci zaimportuje i wtedy powinieneś mieć wszystkie budynki na oryginalnej mapie. Ale nie masz jeszcze upraw i teren wygląda inaczej? To będziesz robił teraz:
Wchodzisz w folder maps od ls 09 i wchodzisz w map01 folder
I kopiujesz wszystkie pliki oprócz folderów znajdujących się tam.
Wchodzisz teraz do maps od ls 2011 szukasz map01 Folder i wklejasz tam wszystkie pliki które były w map01 od ls 09.
Teraz jeśli chcesz zmienić textury:
Wchodzisz w maps od ls 09 i szukasz Folderu textures, wchodzisz w maps od ls 2011 i szukasz folderu textures,
Przerzucasz oba pliki - noise i water normal, zostały 2 foldery - Terrain i Foliage
Foliage - Jeśli chcesz mieć textury upraw z ls 09 w ls 11 to przenosisz Foliage z textures (ls09) do textures(ls11)
terrain - Jeśli chcesz mieć textury ziemi z ls 09 w ls 11 to przenosisz terrain z textures (ls09) do textures(ls11)

A teraz na dowód że poradnik działa daję foto z mojej mapy w ls 11:


No i tym sposobem będziemy mieli naszą mapę w Landwirtschats Simulator 2011. Poradnik w niektórych miejscach możliwe że jest pisany poprawną konstrukcją( przepraszam za to), ale jest.
Poradnik by wojo5620x Można wynosić na inne fora ale proszę o podanie autora i.skopiowanie całego tekstu razem ze zdjęciem.
_________________
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.

Nie chcesz podpaść moderatorowi? To proste! PRZECZYTAJ. Oraz się zastosuj.

 Ten użytkownik dostał za ten post 23 piw/piwa
Postaw piwo Zobacz profil autora tej wiadomosci lub dodatku do Ls 2013 Wyslij prywatna wiadomosc do tej osoby
 
 
Strona z modami do Ls 2013 i seria Farming Simulator



Przeskocz do:  


Regulamin | Mody do Farming Simulator | Ciasteczka | Mapa forum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2009